Måndag Måndag


Idag lämnade jag in min förlovningsring igen. Den ska skickas iväg på förminskning. Den var nämligen en smula för stor när jag väl fick den i torsdags. Lite tråkigt att vara utan den nu en vecka. Precis när jag vant mig :) Men hellre det än att den är förstor och att jag går och tappar den eller något annat dumt.. Så jag får väl stå ut en vecka men sen kommer den sitta som berget :)
Idag efter jobbet fick jag träffat min älskade Catta en kort sväng. Vi hann iaf ta en fika och hinna med en massa prat. Det är vi duktiga på -ehe-  Saknat min snutta så mycket så det var skönt att få lite egen tid med henne också.  NU ser vi båda fram emot den 23 Maj då Magnus Betnér kommer till Staden för ett uppträdande. Ska bli jäkligt kul måste jag säga. Är ett stort fan av ovannämnda så jag ser verkligen fram emot det här :) Lagom till min födelsedag o allt :)

Fick idag reda på att vi förmodligen inte får våra nycklar till den nya lägenheten för än på Onsdag!!! Hur ska jag hinna detta hade dom tänkt sig? GASH! känns som att jag aldrig kommer o bli klar. Förhoppningsvis så känns det lite bättre imorgon då vi åker till tippen och slänger det mesta faktiskt. Då blir det ju genast lite tommare och det blir lättare att städa lite innan onsdagen.. Sen får jag väl försöka köra ut lite lådor o påsar till R's föräldrar så länge.. Suck jag blir så trött på Hammar så det är inte sant. Och då har vi inte ens flyttat in än hahah Det bådar gott eller? nja... Äch.. det blir nog bra till slut.. Vi har ju lite andra planer redan så, Ja. Det får förbli hemligt än så länge ;)

Nä nu måste jag börja små städa lite här så jag slipper ta ALLT på onsdag morgon... :S
Hej så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0