Nattlig fika

Blev verkligen full rulle igår. Direkt efter jobbet så fick jag ju fikat med Catta som sagt. Sen när jag kom hem så slet jag verkligen som ett djur. Städade Toaletten och duschen så det blev skinande rent.. Usch. Men nu är det värsta (enligt mig) gjort iaf. Skönt det. Efter flera timmars skrubbande och sköljande på knän så kände jag att det fick räcka... Då orkade jag inte mer. Klockan hade sprungit iväg rätt rejält och den var närmare halv elva på kvällen när jag begav mig hem till Sandra på en kvälls-te :) Så mysigt att bara sitta och dricka te och tjata så mitt i natten. Inte varje dag man kan göra det :)
Här följer iaf lite bilder från gårdagen. Alla bilder är klickbara.

  
   

Nä nu ska jag dra iväg till återvinningscentralen och slänga iväg lite kläder och skor till Uff :)
Ska försöka hinna skriva lite senare igen. Får ta det mellan städpassen ;)
Kommentarer
Postat av: johanna köhler

Gott :)

2009-03-31 @ 21:22:40 // URL: http://johannakohler.blogg.se/
Postat av: Najnaah

Åh, te-mys, sånt låter alltid kul:)

Ha en trevlig dag:)

2009-04-01 @ 10:38:27 // URL: http://najnaah.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0