Nostalgi

Har suttit och hittat gamla kort på mig.. eller a gamla o gamla, men sen i sommras iaf...  Jag blir lite lätt Nostalgisk kan jag säga. Saknar min Dermal Anchor så mycket så det skär i mig... Kanske är töntigt att sakna en piercing men jag kände verkligen att den var min. Att det var jag :) Fa-an att den krånglade så. Men det är väl inte den snällaste piercingen mot kroppen heller direkt... men ändå.. :( Den var fin i början men började krångla efter någon/några månader. Och sen har jag hört att börjar den krångla så ska man ju ta ut den med en gång.. Visserligen får man ärr efter dom så man ska ju verkligen tänka efter ordentligt vart man sätter den/dom innan man gör dom.. Ansiktet känner jag sådär om faktiskt. Snyggt att gå med ett ärr där sen.. hmm nja.. inte direkt va men men..  men jag fick mitt ärr tack vare att jag fastnade och råkade rycka ut den :( Någon mer som har haft liknande problem med sin DA?
Kanske blir en ny i framtiden, vem vet :)

Saknar









Sen kan jag bjuda på ett Nostalgi kort på mitt hemska oranga hår
förra sommaren, hahahah! kommer ni ihåg? -urk-
Vart Brinner Det?!?! haha
Kommentarer
Postat av: Terese

Hej, måste bara säga att du har en väldigt fin blogg . :)

2009-03-10 @ 22:41:44 // URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0