Piercing?!


Piercingar i all ära. Jag älskar dom och vill gärna ha fler. Älskar inte piercingar lika mycket som mina tattueringar dock
men det är en bra liten grej som är lätt att ta ur när man inte orkar med den längre :) tycker jag iaf. Och oftast så lämnar dom ju inte så grova ärr efter sig. Inte de vanliga piercingarna iaf.
Jag brukar alltid och har alltid gjort en ny piercing när jag blivit lite uttråkad eller när jag gått igenom någon jobbigt, tufft, stort, roligt.. Ja lite blandat.  Just nu känner jag att jag vill förnya mig lite.... Jag vill göra en ny piercing men har inte den
blekaste om vart jag ska sätta den eller kanske rent utav dom. Vem vet :)
Så tänkte att ni kanske kunde hjälpa mig lite på vägen.

1. En Medusa

Blir det denna så kommer jag att ta ut den 'mouch'-piercingen
 jag har nu, blir så mycket annars..

2. Tragus

Som en fin liten detalj till mina töjda öron, som jag för övrigt töjde mer idag.
Snart är jag uppe i mitt mål. Åh det kommer bli så vackert :)
(OBS! inte mitt töjda öra, bild lånad från
barbarella.se)


3. Dermal Anchor
 
Antingen som den första med 1-3 i halsgropen... eller som den andra. Precis vid örat..

4. Septum

En snygg och fiffig piercing. Har allt tänkt på denna. Den är bra på det
sättet att, vill man inte längre att den ska synas av någon anledning
så är det bara att slänga i retainern och så -vips- borta :) bra va?

5. Sidan av läppen

Velat ha just denna en längre tid nu. Har haft
olika i läppen flera år men en sådan vill jag ha med...

BodMod

Sen skulle jag faktiskt vilja testa detta.... Att sätta piercingar för en liten
stund och ta massa fina kort för att sedan ta ut piercingarna igen :) fint fint.
Men det är inget jag ska göra just nu. Skall göras dock :)


Detta var bara några av alla som jag sitter och funderar på dagligen.. Så vilka tycker ni...??
Kanska kan försöka fixa en bild där jag "satt" dit piercingarna med lite dataklipp :)
kom igen nu och hjälp mig.

NU ska jag ta och gå ner till tvättstugan och plocka upp min tvätt.. -suck- fick aldrig tag
på min granne som snodde min tid förut så nästa gång jag ser han så ska han få sig en rejäl
utskällning. gash! Så gör man bara inte.. jaja!

Sov så gott så hörs vi imorgon!
Kommentarer
Postat av: Evelin

Hej!

Tänkte komma med experttips eftersom jag har så många piercingar själv (:P)!

Tycker den du har i läppen nu är så fin så tänkte rösta på en annan, men samtidigt tycker jag den nere på sidan av läppen är lite DU. Men men, jag rösta i alla fall på en septum även om det är svårt att tänka mig hur du skulle passa i det.. förresten skulle jag ju lägga ut en bild i din ära på min blogg, det har jag glömt. Får bli en dag snart... hihi.

Kram kram nåldyna!

2009-03-16 @ 19:57:37 // URL: http://evelinux.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sån i överläppen har ju jag velat ha.. Massa fint ju :D

2009-03-16 @ 20:30:08 //
Postat av: alice

den i halsgropen har jag aldrig sett förut, himla vackert! annars är jag svag för septum och medusa. läppen funkar alltid! :)

2009-03-23 @ 21:37:11 // URL: http://poseforme.blogg.se/
Postat av: Lesly

Dermal Anchor precis vid örat är snyggt och den medusa tror jag att du skulle passa i ;)



Jag har precis tagit hål i Tungan, funderat på det? Annars har jag i naveln och näsan. Fint med piercingar tycker jag. Lycka till med valet. Lova o Skriv till mig när du har laggt ut bild på vad det blev =) Kram

2009-03-24 @ 15:05:20 // URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: « K A R R O W »

Du är precis som mig. Jag gör också alltid en ny piercing när jag är uttråkad (impulspiercingar är de bästa!) eller om jag har gått igenom något jobbigt. :P



Jag röstar för alla! Haha, nä, men allvarligt talat. Jag älskar piercingar. :)



Septum är snyggt, töjda öron är också snyggt (hur många mm ska du ha?), tragus är också fräckt och medusa...

2009-06-29 @ 18:18:35 // URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: Nina

Hejsan! Jag undrar om du hade kunnat pierca mig? Hittar ingen studio i närheten och hade varit as bra om du hade kunnat höra av dig. Letat riktigt länge efter en piercare nu.
mitt nr är: 0733401514. Med vänlig hälsning Nina

2014-05-17 @ 20:40:25 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0