Skip-Bo


Det blev en rejäl uppersittarkväll igår kan jag säga. Jag tror helt ärligt jag och Min vän har slagit alla rekord som finns i Skip-Bo spelande. När jag vaknade igår så hade jag kanske inte tänk att min kväll skulle sluta som den gjorde och inte heller så sent -haha- Men har man roligt så rusar ju tiden iväg och det gjorde den igår, milt sagt :)
Vi började spela Skip-Bo strax efter 17.00 igår eftermiddag och slutade klockan halv 6 på morgonen idag. Den ni! dock hade vi lite uppehåll för mat osv men 12 timmar skip-bo spelande?! hahah! Kan inte låta bli att skratta när jag tänker på det. Nu är jag vaken igen och varit det ett tag. Tyckte jag vaknade realativt tidigt ändå efter gårdagens bravader. Kan bara säga att Skip-Bo är ett sjukt beroendeframkallande spel. Förnekar allt annat hahah! Undra om det var det här dom hade tänkt sig när dom framställde spelet från första början... ? hmm.. ja det kan man ju fråga sig.  Jäkligt kul hade jag igår
iallafall så tiden var inget hinder.

Nu väntar jag på att baby ska bestämma sig sen ska jag börja packa lite igen :) Känns som att jag aldrig kommer någonstans med den här såkallade packningen.. GASH! Jag är inte bra på att packa ! :(

Hörs igen lite senare !
Kommentarer
Postat av: Lesly

jaha ok det har du redan ;) snyggt. Vad kul att du ska välja en medusa då. Många som röstade på det såg jag på komentarerna nu :P



Yes säg till sen ;) KRAM

2009-03-25 @ 17:18:57 // URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0