snö?!


Källa

Det känns som att vintern aldrig ger med sig riktigt... Igår ramlade det ner en massa snö igen.. suck
Kan vintern vara så snäll och lämna oss ifred nu. För jag tror jag och många fler med mig vill ha vår. NU. Se knopparna slå ut på träden, höra fåglarna kvittra och vara tvungen att bära solglasögon. Ger det MAX en vecka sen ska jag banne mig ha vår!!
Men jag får nöja mig så länge. Idag är jag hel ledig, eller åtminstonde nu. Har lämnat av L på dagis och sitter nu hemma för att snart hoppa in i en dusch.. Alla är borta, skolan, dagis, jobb, osv och jag är helt ledig :) förstår ni hur skönt det känns. Ska träffa en annan ur ledighetskommittén om en liten stund. SÅ helt själv blir jag inte.
Sitter just nu i telefon kö till arbetsförmedligen, inte det roligaste jag vet men tydligen så hade jag missat att ringa in så det är väl bäst att sitta snällt och vänta i kö nu då annars blir man väl utskriven.. dom är ju rätt snabba på det där.. blä
ge mig styrka....

ps. Jag har en liten överraskning till er på fredag/lördag. Får se vilken dag jag väljer att avslöja det på :)

Nä nu ska jag ta det här samtalet och sen dusch.. äta kanske vore nått... börjar ju faktiskt bli hungrig..
hej så länge
Kommentarer
Postat av: Evelin

Hejsan hoppsan kära vän :)

Vet inte om du vet att jag har en annan Bea-vän, så det är därför jag alltid provat att döpa om dig.. :D Men när du skriver kommentarer och inte har länk blir jag alltid orolig vem av er det är som skrivit (även om hon inte skriver så ofta, hon har internet-problem) hehe, ville bara att du skulle veta det. Beat kan du ju kalla dig också, eller bara ha länk, så är det ju inga problem. Men du? Tusen tack för alla kommentarer du skriver, det värmer verkligen. Så få som kommenterar. Du är söt du Beatrix! Puss och kram!

2009-03-25 @ 00:19:57 // URL: http://evelinux.blogg.se/
Postat av: Malin S

BARA ETT TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-03-25 @ 08:33:49 // URL: http://H

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0