Sommartid !


Idag skulle man ju vrida fram klockan en timme, eller snarare i natt. Vilket jag naturligtvis TOTALT glömde bort. Som vanligt. Skulle ju börja tvätta 7 i morse. Låg och drog mig fram till 9 och tänkte att jag faktiskt hinner. Har ju flera timmar på mig trots allt. Gick upp efter en stund och satte mig vid datorn och fick en CHOCK. Klockan var inte alls vad jag trodde utan så mycket mer. Panik! Så jag fick råffa åt mig nått snabbt och springa ner till tvättstugan. Så nu ska jag snart ner igen och slänga i ytterligare två maskiner. Hoppas bara jag hinner med att tvätta allt idag ändå. Min sista tvätt tid i detta huset så jag försöker hinna med o få allt som behöver tvättas tvättat. I värsta fall får jag väl hänga upp den blöta tvätten i lägenheten. Inte mer med det. Baby glömde också bort att vrida fram klockan så han är väl minst sagt lika stressad som jag. HAHA Vilket radarpar vi är baby :)

Det är verkligen en Busy Day today! Ska ju först o främst hinnna få allt tvättat (nu med en timmes försening.. gash) sen hinna packa ner det sista mellan maskinerna och en massa massa mer. Imorgon är det ytterligaren en fullspäckad dag. Med lämning, möte, hej/visning, hämtning, lämning, jobb och flytt... Förstår inte hur jag ska hinna allt bara men jag får försöka göra mitt bästa. Tur att jag är ledig på Tisdag säger jag bara. DÅ ska jag flytta det jag inte hinner imorgon, sen blir det tippen, sen städa ur den gamla lägenheten! Mindre kul men det är ett måste.

Jag är iaf G L A D att det är sommartid nu. Allt kommer bli så mycket ljusare, varmare och bättre :)
Nä nu ska jag slita ner gardinerna här som ska tvättas.
Hej så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0