Tråk

Nyss hemkommen från jobbet igen. Precis slängt i dom första maskinerna med tvätt och nu väntar jag på att dom ska bli klara.. Usch! Det är såå jäklaa tråkigt att tvätta... Själva tvättandet är ju inte så jobbigt men det är förarbetet och arbetet efter som är jobbigt.. Hänga tvätt...Finns det något tråkigare... Men Men.. Än så länge måste jag göra det själv. När jag blir kändis så ska jag skaffa mig någon som gör det åt mig -haha- Kanske inte så lätt men men.. Drömma går ju :P

källa

Nu är det snart fredag och inte vilken fredag som helst utan fredag den 13!! Igen. Längtar lite till den dagen faktiskt ;) Ledig från jobbet och allt. Gott. Får bli en speciell dag helt enkelt..

ÅÅÅÅÅH! jag vill se Volbeat igen.... Kan någon ta hit dom så jag kan titta och lyssna åter igen :) Snälla!! :D haah! GE MIG!

Kommentarer
Postat av: Evelin

Du tvättar ju hela tiden! :D

2009-03-11 @ 01:01:32 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0