turban och stress

Ska strax springa iväg till jobbet här. Men sitter fortfarande med en turban på huvudet och kollar på ett gammalt Oprah avsitt. Beyonce och jennifer Aniston gästade idag så kände mig lite tvingad ;) Men nu är det snart slut så jag måste ta och göra mig iordning. Tiden rinner iväg så jäkla fort nu för tiden. Vart tar den vägen? har inte hunnit äta någon frukost idag heller. Attans!! Tur att jag ta med mig mat till jobbet, då kanske jag kan ta en tidigare lunch iaf.
Nä nu måste jag blåsa håret så det hinner bli lite tort innan jag ska iväg iaf.
Hej så länge
Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin blogg! =)

2009-03-10 @ 17:04:57 // URL: http://eeemeliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0