Vann rätt låt?


Självklart pratar jag om vinnaren av Melodifestivalen 2009.
 Vinnare blev ju Marlena Ernman som vi alla känner till nu.
Jag tyckte iaf att det var rätt låt som vann. Jag har en känsla
av att hon har chans att gå långt i eurovision song contest
när den går av stapeln i Ryssland den 1 maj. Det är verkligen
en låt man antingen älskar eller hatar. Så antingen hamnar vi i
toppen med flest poäng eller så får vi inte ett enda poäng..
Jag håller ju självklart på det första alternativet :)
Hejjade naturligtvis på Agnes med. Med tanke på att vi är ifrån
samma stad, så då känner man sig lite mer "tvingad" att hålla på
henne men jag tror allt att Marlena har en riktigt bra chans här.

Så vad  tycker ni. Var det rätt låt som vann Melodifestivalen 2009?
Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud vilken fin blogg du hade tjejen!! :)

2009-03-15 @ 18:46:23 // URL: http://linneajhn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om hon ens åker till Moskva ja.. Annars blir det ju Caroline vi skickar

2009-03-16 @ 00:20:02 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0