Vår Känslor!!


Så här gott vårväder hade vi idag. Fint strålande väder och rätt så varmt ute faktiskt... Kan det kanske vara så att våren faktiskt är på väg...? Vågar man hoppas.. Ja det återstår väl o se.

Nu är jag hemma igen efter en heldag med Jonte och även eftermiddagen med Niclas. Blev inte så mycket shopping för min del ute på Överby.. det enda jag fick med mig hem var lite rengöringsprodukter och 2 tavlor till bror min.. Men jonte däremot shoppade nog loss för oss båda haha!  ;)
         Tavlorna jag köpte till brorsan


Efter shopping åkte vi och sa 'hej' till Anki som jobbade och slet, sen blev det en tur till vargön och sist fick vi åka hem, eller a åtminstonde hem till pojkarna. Jag och jonte satt och snackade om allt mellan himmel och jord. Lite sen kom även Niclas hem ifrån jobbet. Det blev lite mer kaffe och kakor och senare blev det dags för lite mat :) Det satt inte helt fel kan jag ju säga. Mumma.


Shopping, frukost, tjat & shopping :)

klädde ut lilla Link lite -höhö- Ja vad gör man inte när man har lite tråkigt :)

matlagning.. mmmm kycklingfiléer... Gott!

ÅÅÅÅH vad det var gott! Blev mätt fort tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0