Vår Väder

God Morgon! Sovit gott? Själv har jag nog sovit sjukt gott. Vaknade inte en enda gång. Den ni. :) Så jag är glad idag! Sen strålar solen och det är vårliknande väder. Då blir jag glad!
Jag ska ta och göra mig iordning här nu. Jonte kommer snart över. Vi ska dra ut till Överby och gå loss lite. Shopping Shopping. Det gör vi bäst :) Så ja, det är väl bäst man skyndar sig innan han plingar på dörren så man inte sitter i morgon rocken då med.. ojoj. Inte kul -haha-

Nä, får uppdatera mer sen ikväll. Kommer åka förbi min mor efter shopping rundan och sen drar vi vidare hem till pojkarna på en kopp kaffe :)
so see ya later!
Kommentarer
Postat av: Karin

Ursäkta att jag stör..

vill bara säga att jag har en tävling på min blogg!

Postat av: vesna

vsg =))



dom gråna skorna är från dinsko, 399 kr..

dom svarta är från wedins/euroskor, 399 kr dom med :)

2009-03-11 @ 15:44:57 // URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0