Vinter?! Det är snart APRIL!!


Vaknade upp till ett rent snökaos kan jag ju säga.. Gash! Det började snöa lite lätt igår när jag åkte hem men att vakna till ett vinterland, Igen, var ju inte med i planeringarna... Usch... Det är snart april och det ser mer eller mindre ut som en dag i  December.. Är detta verkligen rätt?? Skulle inte tro det. Nått är ju allvarligt fel på jorden och dess välmående... illa...
Det har iofs börjat töa lite och det är ju alltid något men detta väder ska ju verkligen inte komma NU.. Hoppas detta var sista återfallet för vintern och att våren är på ingång på riktigt snart. Orkar inte med detta skit vädret mer..

Har precis lämnat av Lucia på dagis, hon var lite kramsjuk innan jag åkte så många kramar fick det bli innan jag väl kom utanför grindarna. Så söt så :) Så nu har jag en halvtimme på mig här hemma sen bär det av mot Thn för att hämta upp min Man :) för att sedan Luncha med min mamma och släppa den stora nyheten.. Ja, hon vet inget än ^^ busigt.  Ska bli spännande å se om hon märker nått -hehe-

Åh jag längtar tills på måndag när vi får nycklarna till den nya lägenheten så jag kan slänga över lite låder. Så det iaf ser ut som att jag kommer någon vart. För just nu så känns det verkligen inte som det. Har lådor, påsar och allt möjligt lite överallt här hemma nu... Det är nog det värsta med att flytta.. Allt för arbete och så.. urk.... Men det är väl bara till o bita i det sura äpplet och fixa skiten. Inte mer med det.

Nä nu ska jag ta o sätta mig lite i soffan innan jag måste ut i skit vädret igen.
Puss på er
Jag är GLAD! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0