Vinterpäls



Idag var det dags att dra på vinterpälsen igen då. Blä för detta jobbiga väder med en massa jobbiga och tunga kläder som hör till... URK! Förutom det har jag kommit på att jag förmodligen är en livsfara i trafiken just nu haha! Kollar mer på mitt finger och mitt bling än på själva vägen. Inte så bra, men man kan inte låta bli att titta ner på fingret när det glimmar till lite fint i ögonvrån :) Det förstår ni väl. Och en sådan dyr ring måste man få titta på. Mycket! :)

Lunchen med min Mor som jag och Rickard hade planerat gick faktiskt bra. Hon var lite seg, eller väldigt seg med att upptäcka vad det var jag satt och små log åt hela tiden, Sen upptäckte hon Rickards ring och så kollade hon på min hand och sen tillbaka till Rickards hand igen och bara 'men..men..' HAHAH! Så söt så :) Glad blev hon iaf och bjöd på lunchen gjorde hon med :) Min mamma är allt för go hon :)  ...oj nu blev det många smile-gubbar här men jag är glad så ni får helt enkelt stå ut. -ehe-


Fick även mitt skattebrev idag.. Som vanligt ingen bra nyhet.. Förstår verkligen hur jag ALLTID kan få restskatt. Spelar ju f**n ingen roll hur mycket jag låter dom dra i skatt varje år. Det slutar alltid samma ändå. RestSkatt med stora äckliga siffror... Dock var siffran betydligt mindre detta året än förra, så det var väl bra så sett men ändå. Börjar bli lite tjatigt detta nu..  Reagerade ungefär som Nemi. *Mohahha* Funderar dock på att göra samma sak fast på fler än bara skattemyndigheten..  well..well

Nu ska jag snart dra mig hemmåt och dela ut paket till min lilla (?) familj. Denna vecka;    3 barn & en man :)
Kommentarer
Postat av: Evelin

Själv kan jag inte fatta att jag alltid får tillbaks så mycket på skatten, hur lite jag än betalar.. Men nu har jag en känsla av att det blir restskatt i år. Bara för att jag skrivit mig i Norge, så har jag fått för mig att det blir restskatt i år.. Hoppas inte dock.

Tråkigt med din i alla fall. Får hoppas på bättre lycka nästa år kanske? :/

2009-03-27 @ 19:55:37 // URL: http://evelinux.blogg.se/
Postat av: Denise

Vad bra, jag kan ju lite om blommor utan att jag vet om det :P

2009-03-28 @ 09:03:47 // URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: celebri

Hej vilken fin blogg du har. jag lägger till dig på bloglovin



Ha det bäst idag

2009-03-28 @ 10:01:14 // URL: http://celebri.blogg.se/
Postat av: LoEm

vad tycks om min "morgon-outfit" ?

2009-03-28 @ 11:57:01 // URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: LoEm

tack :)

Det är köpt i USA :)

2009-03-28 @ 19:42:19 // URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0