5 snabba utomlands!

ojojoj vilken dag. HAHA! Trodde man skulle fått något vettigt gjort men.. Jodå det har jag allt fått ändå. Har ju faktiskt hunnit med och handlat inför kalaset imorgon trots alla galna äventyr med fröken sandra :) Vi har hunnit med mycket. Skrattat, kört galet, vart utomlands (typ) och massa massa mer.  Vi har allt bra roligt ihop vi två. Om ni skulle sett oss ute så lovar jag att ni hade trott vi var helt koko i huvudet. Vi hittar verkligen på alla möljiga sjuka saker och har alltid lika roligt åt/med varandra. Ja jag säger då det. Vi borde få en dokusåpa ihop hon och jag. Det har vi sagt många gånger. Tittar siffrorna hade ju blivit så sjukt höga så det spräckte taket höhö. (inget dåligt självförtroende här inte haha)! Nä skämt å sido. Har haft en fruktansvärt rolig dag idag så Tack till S.  Vad hade jag gjort utan henne :)

  
   
   
********
Fick även en liten förtidig födelsedags present  när jag kom hem idag. Av Raffael och Leah :) En klänning som jag trånat efter och den är såå Underbar. Så när jag öppnade paketet så låg den där. Helt somrig och fin. Åh! Den ska jag verkligen ha på mig imorgon. :) Jag har världens bästa styvbarn! :)

Bilden gör den Verkligen inte rättvis. Så jag får ta kort på den imorgon så ni får se den lite bättre Åh den är så fin. Det gröna nedtill är verkligen supergrönt och färgerna är mycket mycket skarpare irl. Ja ni får se imorgon helt enkelt :)
Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Tack själv B! Haha, vi kan nog ha rätt höga tankar om oss och tittarsiffror. Linda Rosing och Carolina gynning kan slänga sig i varsin vägg! Vi hade haft 9 miljoner tittar! Nästintill iaf! Hahaha! Vi är lätt bäst!

2009-05-29 @ 00:18:30 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/
Postat av: Evelin

Gläder mig till att se den på. Klockan är förresten över midnatt, så grattis på födelsedagen vännen :) Hoppas du får en underbar dag!

Puss och kram!

2009-05-29 @ 00:18:34 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0