En Dagens.


Japp, då var dagen snart slut. Har haft massa trevligt idag. Jobbade ju en kort sväng först. Gick rätt fort. Fick iofs stå själv sista timmen. Inte helt själv naturligtvis. Våran praktikant stannade allt till strax innan 18.00 vilket nog var tur. Hade avlidit av ren trisstess annars tror jag bestämt. Så nu hade jag ju iaf någon att prata med :) Efter jobbet fick jag slänga mig in i bilen och åka iväg till postkontoret för att äntligen få tummen ur och väga min tavla som jag fick sålt på Tradera :) Så nu återstår bara packningen och sen att skicka iväg den. När post-ärendet var avklarat åkte jag och hämtade upp Catta och sen blev det en sväng bort till Biljarden. Fick tjatat lite med Anki, Sandra, Carina och Natalie när vi ändå var där sen var det dags för mig och Catta att dra oss iväg för en fika lite mer privat. Till våran stora besvikelse så hade vårat hak stängt när vi väl kom tillbaka in i "city" så det fick bli en Kaffe och kakor på min altan istället :) Funkade minst lika bra tycker jag.
Blev mycket tissel och tassel och en massa skvaller. Det gillar vi det :) Men måste då säga att det finns folk som verkligen inte är riktigt kloka.. UschSkyaMig säger jag bara..

Snart kommer Sandra förbi för lite kvällsprat också sen blir det att ligga i soffan och kolla ett Gossip Girl avsnitt sen får det nog bli sängen tror jag. Jobb imorgon med.. Och min efterlängtade lång helg får jag nog se mig i baken om... Får nog hoppa in och jobba några timmar på Lördag ändå.. Jag som hade sett fram emot en lång helg av lite ledighet men men. Man kan inte alltid få som man vill :) Och lite extra pengar i kassan är ju faktiskt aldrig fel.
Sov gott nu mina söta.
Puss Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0