En ledig dag!

Min lediga fredag har blivit räddad tack vare mina underbara vänner. Vad skulle man göra i livet utan dom? Ja du det vågar jag nog inte ens tänka på. Har varit en underbar dag idag också. Suttit ute i det fina vädret och fikat med några goda vänner och sedan avslutat eller om man vill kalla det påbörjat kvällen hemma hos mig med lite kortspel och en kopp the. Nu är dom iväg för att köpa lite av varje och kommer sedan tillbaka för lite ytterliga spel och umgänge :) Tror bestämt vi ska ta och baka oss en kladd kaka när de kliver innanför dörren här sen. Ska bli smarrigt värre. Mmm. Har varit oerhört skönt att vara ledig idag ändå faktiskt. Trots tankarna har snurrat på högvarv så har det ändå varit skönt att få koppla av lite från jobbet. Men imorgon är det tillbaka till verkligheten igen.
Nä nu ska jag göra iordning lite makaroner. Hörs senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0