Fredags shopping

ååååh! Så underbart! Jag fick sluta tidigare idag så jag slutade redan vid halv 2 idag. Hur skönt är inte det då :) Vädret var inte så bra så jag bestämde mig för lite shopping istället :) Drog ut till köpcentrat nästan med en gång och mötte upp söta sofia där ute som jag inte träffat på år och dagar känns det som. Hon var nyss hemkommen från karibien så hon var ju inte dåligt brun. Blev lite avis kände jag så det blir bara till att trycka ordentligt i den lilla sol man kommer åt här i sverige innan nästa gång jag träffar henne :) Vilket är om typ 2 veckor.. oj hur ska jag hinna haha!
Hade egentligen bestämt mig för att INTE köpa något när jag åkte utan bara vara smakråd åt Soifa. Men det gick ju inte så bra. Att man alltid ska försöka lura sig själv. Förstår inte riktigt detta. Men jag hittade en klänning som jag bara var TVUNGEN att ha :) hehe Den var så MIG och så söt. Så ja, vad skulle jag göra. Var bara tvungen att ha med mig den hem och så blev det. Den är nog en perfekt klänning att ha på johans student också så där fick jag ju 2 flugor i en smäll. + en anledning till att köpa den ;) I love it!


Kommentarer
Postat av: Gina

Häftig tröja! :D

2009-05-22 @ 23:24:10 // URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken härlig blogg du har :)

Hoppas du får en bra dag!

2009-05-23 @ 11:46:17 // URL: http://malincarlen.blogg.se/
Postat av: Gina

Jassa :D Mm tycker den var skitsnygg! (:

2009-05-23 @ 17:57:30 // URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0