I´m Back in business


YEEEEEEEY! Vi har ÄNTLIGEN fått vårat efterlängtade internet så nu är jag tillbaka igen. :) Äntligen säger jag bara. Har haft svår abstinens nu i över en månads tid.. Att sitta utan internet trodde man var hur lätt som helst innan men fy skäms vad man är beroende av det.. Helt sjukt egentligen när jag tänker efter.. men men nu är det är det tillbaka och jag är naturligtvis hur lycklig som helst haha!

Har precis satt mig i soffan med laptopen i knät efter en god god lunch/middag som idag bestod utav Pannkakor som min älskling hade gjort när jag kom hem ifrån jobbet. Så goda så. Så nu sitter jag här mätt o go :) Baby är väl lika lycklig han nu när internetet äntligen är tillbaka, nu kan han ju sitta och spela medans jag sitter här och fördriver min tid på bästa sätt.
Nä nog tjata om internet och allt som kommer omkring där... Ni som saknat mig kan andas ut nu för nu är jag tillbaka som vanligt. Ska iaf uppdatera så ofta jag kan.. Denna vecka har iaf varit lite mycket att göra med allt på jobbet men nu ska det nog ha lugnat ner sig lite. :) Kommer slänga upp lite olika kort som har varit med tiden här nu som passerat förbi oss men ska försöka slänga ihop en liten sammanfattning så ni fattar vad bilderna handlar om :)
Kram på er och TACK för att ni orkat vänta på mig!
Kommentarer
Postat av: Evelin

Wee, välkommen tillbaks!

2009-05-09 @ 16:38:23 // URL: http://evelinux.blogg.se/
Postat av: Niclas

Grattis hjärtat... Äntligen kan man läsa lite nya inlägg här på din blogg :P

2009-05-09 @ 20:39:36 // URL: http://www.niclasstahl.bloog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0