Lite LajLaj



Usch jag är så sjukt uttråkad nu. Får underhålla er med lite musik så länge tills jag kommer på något bättre att göra :) Jag sitter mest bara o väntar på att klockan ska gå. Är sjukt hungrig men har bestämt mig att äta varma mackor framför Eurovision senare så det förstör ju hela min bild om jag äter nu. Vilka problem jag har eller hur? HAHA! Världsproblem i min värld iaf.
Är så skönt att ha en massa att se fram emot just nu. En sak är avklarad men nu återstår minst 3 på mindre än en månad. Stora mysiga grejer. Det ska bli skoj. Den första går avstapeln redan nästa lördag. Då jäklar ska jag skratta så käkarna ramlar ur led. :D Ska nämligen iväg och titta på Magnus Betnér som är en av mina absoluta favorit komiker i vårt avlånga land. Så det är verkligen något att se fram emot. Önskar att tiden kunde gå en smula snabbare nu bara :)

Nä nu får ni allt ta ochh hejja på våran Marlena i eurovision senare ikväll. Kl.21.00 ska jag vara bänkad framför SVT1 och hejja lungorna ur mig. Vi måste ju bara gå vidare. Vill inte att vi ska behöva kvala nästa år.. hoppas inte... En annan som jag dessutom tror kommer gå långt i årets Eurovision är Turkiets bidrag. Gillar den låten mycket. Så, jag tror jag sviker sverigebidraget lite nu med att säga att jag tror att Turkiet kommer kamma hem segern i år. Men sen att Sverige kanske kan komma på en härlig andra plats :)
Här nedan kan ni lyssna och njuta på några av mina favoriter i ESC2009

Marlena Ernman - La Voix (sweden)


Hadise - Düm Tek Tek (turkey)
Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Ja det vore ju roligt :-) Lycka till.

(Följ mig gärna via bloglovin så följer jag dig!)

2009-05-12 @ 22:58:36 // URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0