Lördagen är igång !

Sådär ja, då var lördagen igång :) Har tagit min första öl och känner mig på hugget. :) Idag kommer bli en kanon dag! Det känner jag!
Jobbade som vanligt en kort dag idag sen mötte jag upp 2 av mina vänner, Catta & Niclas på fiket och sen begav vi oss hem till mig. Gjorde egna baguetter och satt och myste i solen på Altanen. Åååh vad jag bara älskar när lördagarna Blir så bra :)
Snart kommer det väl ramla in lite mer folk här hemma så innan dess ska jag hunnit duscha och gjort mig iordning. oj, nu kom Catta ut ur duschen så nu är det min tur :)
Hörs senare!
Puss på er
  
Kommentarer
Postat av: Malin

Jasså okej! Det låter himla roligt du, han är riktigt bra :)

Tack, den blir nog bra - det är ju härligt väder så jag är nöjd med det ;) haha

Kram.

2009-05-23 @ 17:16:24 // URL: http://malincarlen.blogg.se/
Postat av: Amelie

Åhå, det låter ju tok skoj :) Hoppas kvällen blev lyckad!

2009-05-24 @ 12:38:46 // URL: http://mommymakinmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0