My darling

åh, Har precis läst ett "välkommen tillbaka på nätet" inlägg på min kära Sandras blogg. Hon är allt för snäll ibland, men dock bara ibland. Vi har en lite meningskiljaktighet på msn just nu. Och nu tydligen i hennes blogg också. Hon påstår alltså att hon är den snälla och oskyldiga i våran vänrelation. Vet inte riktigt om jag håller med om detta med tanke på att jag vet alla sanningar. Så med den faktan i ryggen skulle jag nog hellre vilja se mig som den snälla av oss två ;) Men så här har väl vi ändå hållt på i X antal år nu och det lär säkert fortsätta minst lika länge till. Vilken tur att jag vet sanningen då, att det är JAG som är den snälla :) Hårfärgerna säger ju allt tycker jag -hehe-
Men som tur är så älskar vi allt varandra ändå trots vad som händer <3


Nä nu börjar snart Gossip Girl (blev påmind av sandra) så ska ta och göra mig iordning och kura ner mig i soffan. Kanske plocka fram lite smått och gott.. Är så sugen på något men vet inte riktigt vad.. godis kanske? nja.. Chips? nee... attans jag hatar sånt.. jaja jag kommer väl på det efter en liten stund.
Puss på er
Kommentarer
Postat av: Evelin

Om man börjar tänka på godis ELLER chips är det lika bra att köra en kombination och mosa i sig lite av varje!

2009-05-10 @ 19:55:14 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0