paus i matlagningen..

Jag tror nog allt att vädergudarna hörde mina böner.. NU skiner solen :) Visserligen så håller blåsten i sig men det är fortfarande sol ute så det får väl vara okej för denna gången då :) Blå himmel och sol , G O T T !
Har inte blivit så mycket gjort idag ändå.. hmm. Håller på att laga mat nu och sen får vi väl sätta igång med städningen då så att det blir gjort idag iallafall.. Hatar att gå runt i smuts. Gash!

Imorgon blir en fullspäckad dag trots att jag är ledig. Det är iaf vad jag tror. På  förmiddagen kommer jag och Lucia få lite ensamtid så vi får väl se vad vi hittar på, sen måste jag på ett trist möte med min handläggare på amf. Svänga förbi min mor kanske (vem vet) och sen åka ut till Överby och hämta min film som äntligen har kommit. Twilight :) JAG tycker faktiskt den är bra. Trots vad så många andra säger. Visst det är ju ingen bra vampyrfilm så sätt men det är en fin kärlekshistoria. Så jag står på mig om mitt tycke för denna film.

Nä nu kallar spisen. Får höras senare ikväll eller imorgon.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0