Penga begär

Vad är det för dag idag ? Onsdag va?.. Nej torsdag är det ju ! ja det är det nog.. Dagarna går så fort så allt flyter samman mer eller mindre. Vädret idag var inte alls lika uppiggande som igår. Grå himmel och lite blåst. Inget jag gillar. Nej inte det minsta.
Känner att jag sakta men säkert börja gå in i mina Vill-Ha-behov igen. Hittar så sjukt mycket kläder, skor, accessoarer, prylar ja allt man kan tänka sig. Allt vill jag ha men icke.. Eftersom jag då inte är rik på min blogg (än ^^) och därmed sjukt oberoende av pengar (som vissa andra bloggerskor är, hoppas jag är där med dom inom en snar framtid) så har jag inte riktigt samma möjlighet att gå ut och köpa vad jag vill och åka vart jag vill. Vilket jag, sanna mina ord, Verkligen hade velat göra.. Visst att vissa säger att pengar inte gör en glad osv osv. Alla dessa predikningar om att pengar bara är pengar (visst sant), att man inte kan köpa sig lycka för pengar osv. Tror ni fattar my point här så att säga. Iaf. J A G skulle bli väldans mycket lyckligare om jag hade flera nollor på mitt konto istället för att gå och vara orolig för om månaden går ihop i slutet. Så alla sådana fina meningar angående pengar +lycka spottar jag på. Stämmer inte för 5 öre. Så för min egen del så hade verkligen pengar kunnat köpa lyckan. Kanske låter ytligt men då hade jag fått mer tillgång till att göra de saker som gör mig glad och lycklig. Så jag erkänner. Jag Gillar Pengar och vill gärna ha en Hög med dom!

Nä nog om pengasnacket innan jag spårar ur totalt här. Idag är det ju då dags för Matthew Williams for H&M , andra kollektionen, att ha sin stora premiär i sveriges alla butiker. Tror jag ska slänga mig iväg till närmaste h&m butik direkt efter jobbet. Men bara kanske. Kan ju ändå inte handla något just nu men det hade varit lite kul att titta på alla färger och fina kläder. Reklamerna för M.W är lite skumma dock. HAHA! Bara jag som tycker det eller?  Jaja det är väl så, ju skummare reklamer desstu bättre. Nä, nu är det dags för mig att dra igång med lunchen här sen göra mig iordning och dra mig bort mot jobbet. Puss på er så länge..

 
Kommentarer
Postat av: Em

Hejsan. Har du nån i din närhet som blivit utsatt för barnmisshandel? Gå in på min blogg och titta på klippet jag har. Det är fler om är berörda än vi tror. Sprid det gärna vidare.

Kram ,Em

2009-05-14 @ 16:55:12 // URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Evelin

Ibland undrar jag hur du inte har sparat ihop en förmögenhet så ofta som du verkar jobba :) Tråkigt att du ska behöva tänka på pengar vännen, vi får hoppas du blir storbloggare snart :D Sälj massa reklam i bloggen du, jag ska läsa även om det är reklam överallt! :D

Kram kram sötnos!

2009-05-14 @ 22:36:13 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0