Problem blev till mys

Blev inget jobb för mig igår. Kloningen gick inget vidare men jag hade en underbar dag igår ändå med sol och mys. Jag och Lucia fick gör en massa utflykter kändes det som hehe. Blev en sväng till arbetsförmedlingen, sen åkte vi äntligen ut till Överby för att hämta min Twilight film som jag så hemskt mycket har längtat efter så vi passade naturligtvis på att ta oss till McDonalds när vi ändå var där. Kollade på lite bilar hann vi med också mitt i allt. Sen åkte vi till Leahs dagis och fick vänta där en sväng medans pappa var på möte sen var vi lediga :) För mig blev det en fika med mina älskade vän S. Eftersom vi tröttnat lite på vänersborgsfolk så bestämde vi oss för en fika i Trollhättan. Strandgatan fick det bli. Hur mysigt som helst att sitta där på sommrarna. Något nytt för i år (för mig iaf) var att dom tydligen hade planterat palmer på uteserveringen med, så man fick en liten lätt utomlandskänsla när man satt där med en bästa vän, solen i ögon och utsikt över vatten & palmer. Mys !
Här under har ni gårdagen i bilder :) Alla bilder är naturligtvis klickbara.

   
     
   

Ja då kan väl vem som helst räkna ut att det inte blev något städande igår iaf... Visst det måste göras men det är inte så lockande att sitta in när det är så fint väder ute nu som det är. Även idag är det kanon väder ute. Men idag har jag inte så mycket val, tyvärr. Ska jobba så jag måste vara inne ändå. Så ska faktiskt snart börja göra mig iordning här  och sen dra iväg till jobbet. Får väl se vad som händer idag utöver jobbandet. Hoppas solen hänger i sig till helgen bara. Då ska jag banne mig sola ! Äntligen en ledig helg så jag hoppas verkligen solen är på topp och även jag :)
Nä får rusa nu, tiden rinner iväg så fort när man har roligt. Hörs lite senare. Hoppas ni får en bra dag.
Kommentarer
Postat av: maddeh

jätte fiiin blogg :)



kika gärna in till min blogg och ställ en frga under min frågestund!

kram

2009-05-12 @ 14:36:37 // URL: http://maddiish.blogg.se/
Postat av: Sara

Var med och tävla om att bli "Månadens blogg" nu i maj! Detta innebär att du skyltas i min vänstermeny i en månads tid tills nästa Månadens blogg utses. För att delta i tävlingen lägger du en kommentar i det här (http://ssarapettersson.blogspot.com/2009/05/manadens-blogg-tavling.html) inlägget, för att öka chansen att vinna så tipsa gärna dina vänner och läsare om tävlingen med ett blogginlägg (glöm inte att skicka länken till blogginlägget i kommentaren). Hoppas det intresserar dig och jag önskar dig lycka till :-)

(Följ mig gärna via bloglovin så följer jag dig!)

2009-05-12 @ 14:37:32 // URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0