Problem

God Morgon. Dagen börjar med problem. Hjärnan snurrar på högvarv. Ibland önskar jag verkligen att jag kunde dela upp mig själv i flera kopior. Det hade varit fruktansvärt användbart, speciellt idag. Dom ringde från  jobbet och ville att jag skulle hoppa in och jobba för en kollega vars dotter har blivit sjuk och självklart hade jag ställt upp. Men. Jag sitter helt fast idag. Har ju Lucia hemma hela dagen idag och Rickard är iväg, detsamma gäller hans föräldrar + mina. Så Varken barnvakt eller dagis finns tillgängligt. Så där av min önska om kloning. Då hade jag kunnat haft en här hemma med Lucia, en på jobbet och en på Arbetsförmedligen som jag måste till idag med.. suck.
Vart är den medicinska utvecklingen när man behöver den ?

Så idag blir det nog inte så mycket gjort iaf. Ska städa lite idag, eftersom det inte blev något igår. Sen måste vi åka till amf som sagt, och sen en massa men.. men  Dags att göra någon nytta här.
Ha en trevlig måndag !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va snyggt du har gjort din sida! Hoppas du hade en go dag du med! =)

2009-05-11 @ 18:19:24 // URL: http://azonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0