Sluss besök



Jobbet gick som vanligt bra idag med. Bättre än väntat fakitskt vilket bara var kul och skönt. Efter jobbet blev det fort hem för vi skulle iväg en sväng idag. Blev en tur till grannstaden Trollhättan och ett besök till slussarna. Vilket var oerhört spännande för barnen :) Vi hade turen på våran sida för precis när vi kom så kom det även en stor stor båt som skulle slussas så vi fick ju följa hela proceduren. När allt slussande var över och barnen var på topp humör så gick vi upp till slusscafét för att gotta oss lite. Jag passade naturligtvis på att ta mig en stor god räksmörgås. Mumma. Är något speciellt att sitta på ett slusscafé måste jag bara säga. Mysigt värre och med fruktansvärt fin utsikt. När vi väl kom hem igen så hade min kära mor och styvfar varit på besök och lämnat av lite utemöbler till oss så nu har vi det lite större, större bord och fler stolar. Perfekt. Kommer att behövas när det är dags för mitt kalas. För då ska vi baske mig sitta ute :)
Det tänker jag se till. Hoppas bara att vädergudarna är med mig.
Slänger upp lite klickbara bilder som speglar min dag :)

   
   


Nä nu blir jag arg.... Varför fungerar det inte att klicka upp mina bilder?! Gash. Förstår mig inte på systemet. Ibland fungerar det och ibland blir det som det är nu.. Trött jag blir på detta... Är det någon som vet varför detta händer?
Kommentarer
Postat av: Foki

svar: jeans shortsen har jag gjort själv av min gamla jeans ^^



ha en fin kväll :D

2009-05-14 @ 23:17:32 // URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0