Torkan är över

Hej igen mina kära läsare. Ni får ursäkta min blogg torka men har varit helt slut dom senaste dagarna och haft fullt upp. Men nu ska jag försöka skärpa mig och göra mitt bästa. Vad kan hålla mig från min blogg? Egentligen? hehe :)'

Både jag och Sandra har varit fruktansvärt duktiga måste jag säga. I söndags så fick S för sig att börja röja upp i hennes lilla trädgård så jag fick ju snällt hjälpa till. Men det blev betydligt bättre. Förut var det mer likt en djungel än en riktig gräsmatta :P Och nu såg man åtminstonde jorden haha! Även om gräset var lite halv dött på vissa ställen så var det ändå kort. Så vi ska nog greja en hel del där tror jag innan det blir fullt klart. Tur att både hon och jag tycker sånt är roligt. Annars hade det ju aldrig gått. Men det kommer bli så fint och mysigt där sen när det väl är klart. det tror jag.
   
 

Igår spenderade jag nästan hela kvällen Hemma hos Nina (Anjas mamma). Åkte dit ut direkt efter jobbet för att lämna ett par kostymbyxor till johans kostym. Efter en stund kom även Sandra ut och där blev vi sittandes i flera timmar. Super mysigt. Blev lite kaffe och en del skratt. Mest satt vi och disskuterade Johans student. Jag och sandra har nämligen lovat att hjälpa till i år. För jag vet själv hur det är. Att ta hand om en studentmottagning själv är inte kul. SÅ självklart ställer vi upp. Även här tycker jag och Sandra att det är super kul. Att pyssla, laga mat, förbereda och allt som hör till. Tur att vi finns tror jag Haha! Eller kanske snarare tur att vi tycker sånt är kul. :)

Åååååh! Kommer ni ihåg att jag för ett tag sedan skrev ett inlägg angående en bloggtävling? Jag Kom MED!!! Så jag är just nu och tävlar om Månadens Blogg så nu får ni alla gå in och rösta på min blogg så jag vinner tävling. Hade varit super skoj och som sagt. En PERFEKT födelsedags present till mig :)
Klicka in på länken här nedan och sätt igång med röstandet. Sprid det vidare ;)

-RÖSTA HÄR-
Kommentarer
Postat av: Nina

Jättetur att ni finns!<3

2009-05-19 @ 23:10:56 //
Postat av: Anonym

Jag har röstat på din blogg!

2009-05-23 @ 20:19:32 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0