Vår Tisdag

Haft en helt underbar dag idag med faktiskt. Hade jätte kul på jobbet och dagen gick förvånansvärt fort. Vilket bara är positivt i min mening. Har verkligen varit vår i luften idag, det är det ju inget snack om saken.
När jag väl kom hem, slog mig ner på soffan och startade min laptop fick jag mig ytterligare ett glatt besked. Jag har blivit erbjuden en plats i månandens blogg :) det ni! Så klicka in på länken månandens blogg tävling här nedan och se till att jag vinner vet jag. Hade varit skoj. Eller kanske rent av anmäl er själva i tävlingen om månandens blogg. En stund i rampljuset är ju faktiskt aldrig helt fel ;) Annars går det bra om ni röstar på mig -haha- (om det nu går) Hade varit en fin födelsedagspresent till mig :) Eftersom jag ändå fyller år i samma veva som vinnaren dras.
-Månandens blogg tävling-

  

Våren är äntligen här och sommaren på intåg. Jag är G L A D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0