Vart går gränsen?


När jag sitter och läser om hur kändisarna skämmer bort sina barn så groteskt mycket så kan jag inte låta bli att börja tänka på vart gränsen går. Hur mycket får man skämma bort sina barn innan det blir för mycket?

Lilla Suri Cruise, dotter till Katie Holmes & Tom Cruise, är endast 3 år och har redan en fullproppad garderob med specialsydda klädder från diverse kändisdesigners, över hundra par skor med designmärken osv. Det sägs även att hon får både manikyr OCH pedikyr + att hon har en egen pilatesinstruktör (?!). Detta är för mig helt otroligt. Lilla Suri tar verkligen priset i mina ögon iaf. När ska föräldrarna låta barnen bara vara barn...? Inte för att jag inte hade skämt bort mina barn om jag hade haft dom pengarna som dom har men för mig finns det gränser. Jag hade Aldrig gått så långt.
  
Några andra kändisbarn som inte heller är så dåliga på att bli bortskämda är bland annat Maximilian och Emme Muñiz, 1 år, de omtalade tvillingarna till Jennifer Lopez & Marc Anthony. Vi har även Damian Hurley,7, son till Liz Hurley. Damian har hela sex gudfäder som kan hålla ett öga på honom men samtidigt ge han en hel hög med prylar. Sen har vi lilla söta Lourdes Maria Ciccone Leon som visserligen snart är tonåring. Att vara Madonnas dotter kan inte vara lätt på många sätt och vis. Men att hon har blivit bortskämd sedan födeseln är ingen nyhet. Denna lilla donna har och har alltid haft sjukt mycket designkläder och det stoppar nog inte där... Att få allt man pekar på kan inte vara lätt..

Ja listan kan bli lång över bortskämda kändis barn. Men gör föräldrarna rätt i att skämma bort dom så offantligt mycket?
Vad tycker ni?
Kommentarer
Postat av: ida

fin blogg :)

2009-05-21 @ 11:03:06 // URL: http://josefsssson.blogg.se/
Postat av: [t a k a i . b l o g g . s e]

svar;

hihi, jag vet inte riktigt ännu :>

jag brukar bara sätta mig i photoshop och göra den.

vilka färger gillar du mest? :D

en design kostar ungefär 100-200spänn, beroende på hur lång tid det tar.



<3

2009-05-21 @ 11:49:07 // URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: [t a k a i . b l o g g . s e]

svar;

hihi, jag vet inte riktigt ännu :>

jag brukar bara sätta mig i photoshop och göra den.

vilka färger gillar du mest? :D

en design kostar ungefär 100-200spänn, beroende på hur lång tid det tar.



<3

2009-05-21 @ 11:49:08 // URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

ahaaa! :D

men vill du att jag gör en till dig, så får du se om du vill betala för den? :D <3<3

2009-05-21 @ 13:39:26 // URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Sandra Dee

Nej, jag tyckwer verkligen inte det är okej. Dom har ju absolut ingen aning om vad pengar har för värde. Bortskämda bratz!!!

2009-05-21 @ 22:23:10 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0