Dirty Laundry


Åh jag är fortfarande vaken och jag KAN inte gå och lägga mig än heller... -suck- Håller på att tvätta och naturligtvis så ska torktummlaren vara trasig just idag så det ska ta ännu längre tid... blir så trött på skiten.. gash! Kan dom inte bara fixa en ordentlig tvättstuga med fungerande aparaturer... Blir tokig. Så nu får ALLT hänga och torka i vårt otrolgit snabba (eller inte då) torkrum som tar ungefär 7 timmar för att ens få liiiite torrt.. Värdelöst. Har aldrig varit med om en segare tvättstuga, EVER!
Har iofs fått sysselsätta mig under tiden. Har hunnit kollat igenom 3 avsnitt utav Gossip Girl, lite Desperate Housewives och nu tänkte jag kika på ett avsnitt utav Californication innan Rickard ramlar in här också. Hoppas bara att tvätten är klar snart så jag kan få sova någon gång. Ska ju upp och jobba imorgon. Aja, i värsta fall får det väl hänga här i lägenheten och torka så länge.. Lite stönigt bara..

God Natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0