Film maraton

Hade en mysig film kväll med min Sofia igår.. Men först var vi och åt romantisk middag på McDonalds med Niclas ;) Han bjöd. Underbara vänner man har!
Vi kollade iaf på 3 filmer igår. plöjde igenom alla på samma kväll även fast man har en vecka på sig att se dom, men ska man ha filmkväll så ska man.. Vi såg först Young, single & Angry

Kanske inte den abbsolut bästa filmen jag sett i mitt liv.. Den var rätt kass faktiskt. konstig filmning, dålig skådisar och ett rätt tråkigt manus... well well.. nu har man sett skiten iaf. 1 av 5

Efter denna så kollade vi på en Skräck (?) film. Kill Theory. Denna var lite bättre. Det var samma person som ligger bakom Saw filmerna som hade gjort denna och det märktes. Det var samma stuk på filmerna och lite samma handling i vissa stunder.. Men den var ändå inte jätte bra. 2 av 5

Sist men inte minst kollade vi på Drag Me To Hell som också var en skräckfilm, fast med komiska inslag.. Det förstörde sjukt mycket av filmen.. Hade dom inte haft med det komiska så hade den varit mycket bättre. Handlar om lite övernaturliga saker som jag gillar så det gjorde den faktiskt lite extra spännande. Tror man inte på andar osv så tror jag inte man tycker denna film är så värst bra.. Men den får ändå 3 av 5 på grund av att vi hoppade till ett antal gånger hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0