Filmkväll

Idag är jag så trött... Vet inte varför egentligen, sov mina 8 timmar så jag borde vara piggare... Urk.. Dags att sätta på kafffet tror jag bestämt. Igår hade jag mysig filmkväll hemma hos Sofia tillsammans med sofia såklart, Anna och Jerry. Väldigt trevligt om ni frågar mig. Så det var skönt att dom övertalade mig till att vara med. Filmerna vi såg var däremot inte de bästa i världen men men det fick gå ändå. Hann även med att spela lite GTA på playstationet. Shit vad det var längesen haha. well well. En trevlig stund hade jag iaf.

Nu ska jag ta och göra iordning lite frukost. Min mage kurar så högt nu så det låter som ett helt sågverk.. aj aj aj.. Sen ska jag, om jag hinner, åka och lämna in min mobil på lagning. Efter det så blir det fika med mina hjärtan. Sandra- direkt efter hon slutat skolan och Catta- när hon slutat jobbet. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0