Julpynta?

*fick en anonym kommentar förut, vet inte vem du är så lite svårt att svara. Så vet du med dig att det var du så får du gärna skriva igen. Fast med ett namn o en länk denna gången.*

Idag är det då Fredag och folk är som i extas verkar det som. Men jag ska jobba hela helgen, fre-sön. Så så mycket ledighet blir det inte för min del.. Mindre skoj kanske men det är i min kassa det säger Catching i sen ;) hehe. Gött det. Ska börja spara ordentligt nu så man kan följa med brorsan ner till Mexico om typ 3 månader.

Jag vet inte vad det är med mig. Jag har ju velat julpynta så så så länge nu. Tycker det blir så mysigt när alla julsaker kommer upp. Blir en annan stämning och tiden går fortare och snart är det sommar :) Men just nu känner jag inte för något.. Känner inte för att packa upp mina julsaker om jag (kanske) snart ska behöva packa ner dom igen.. Men så kan jag ju inte tänka heller. Kanske inte får flytta förän i feb. SÅ, ja.. då hinner jag både plocka upp och ner alla julsaker så.. Hmm.. Ska nog prata med Rickard ikväll när vi båda är hemma. Så får vi väl bege oss ner i källare och packa upp skiten... iaf för barnens skull. Dom ska ju få en julig jul även fast jag inte är på humör. Första advent är på söndag och då vill jag gärna ha det klart.. *faan* Jag måste köpa gardiner.. hmm.. Så jäkla tråkigt att julpynta när det är regn ute.. det ska vara SNÖ när man julpyntar och på Julafton.. suck. jävla skit sverige.

Kommentarer
Postat av: attis

Du hittar nog nå ska du se. Bättre att det får ta tid och du får som du vill. Vad rackarns härligt att få fara till mexico.

Kram

2009-11-27 @ 13:22:54 // URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: attis

Jag kan oxå ha dåligt tålamod ibland. Då får du dricka en pina colada för mej.

Kram

2009-11-27 @ 13:39:43 // URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Maja.

Tycker också det ska vara snö när man pyntar, blir ju mer rätt känsla då.

2009-11-27 @ 20:00:45 // URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0