Kalla Fakta!

Har precis kommit hem från mor min. Blev jätte god mat. Grillat :) Dom är verkligen lite speciella haha Grillar året om, men det gör inte mig något. Älskar Grillat kött. Mumma! Styvpapps blev iaf glad över sitt lilla paket. Vilket är roligt. Och efter det så åkte jag och lämpade av mina sommardäck hos mina styvföräldrar. Så nu är vinterdäcken på och jag är redo för vintern och all skitsnö..

Väl hemma igen så slängde jag mig framför Tvn. Kalla Fakta var ett måste idag. Spännande program. Helt sjukt det här. Tänk om 9/11 verkligen var ett insiderjobb... ?! Då lär det bli en hel del hemska följder på det. Usch vill inte ens tänka tanken. Men det är riktigt spännande att titta på. Nu är reklamen över här. Hörs senare!
Är ni för eller emot sanningsrörelsen om 9/11?

Hoppas ni haft en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Jilina - inte som alla andra...Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Jag har sett en hel del dokumentärer om detta, spexc en gjorde att jag börja tänka till och undra vad som egentligen är sant eller inte satt. Jag tror starkt på att det är ett insider jobb. Jag minns inte namnet på dokumentären dock :S Det är ändå många saker som är konstiga och inte stämmer.

2009-11-09 @ 04:36:50 // URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0