Ny lur..?

Har

FUCK jag pajjade min mobil i morse med.. i Göteborg. Den fungerar ju och så fortfarande men jag fick en stor spricka i hela displayen. Som är utav repfritt glas dessutom -suck- :( Mindre skoj.. usch. Så nu måste jag åka och lämna in den på service och förhoppningsvis få en ny display. + att jag kan få en fungerande telefon som inte stänger av sig då o då när den känner för det.. Morr.. Så när jag fixat det och allt är bra och som det ska, så kanske jag funderar på att byta in den mot en annan telefon. Vill inte ha LG egentligen. Jag trivs bäst med SonyEricsson så det får nog bli en SE igen skulle jag tro.. Men först måste denna lagas sen måste jag hosta upp ytterligare 2.800:- Någon som är villig att låna? ;) hmm.. Jaja, dessa ständiga pengaproblem..

Vill Ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0