Power


Idag har jag varit duktig. Jag jobbade några timmar sen gick jag raka vägen hem och bytte om till träningskläder och drog iväg till gymmet. Äntligen kan man säga. Har dragit ut på det alltför länge nu. Om jag ska erkänna så var det faktiskt 5 ½ månad sen jag tränade ordentligt sist. Sen över sommaren tog jag en liten paus och den blev tydligen väldigt lång... Oops. HAHA Men nu har jag kommit igång så nu ska jag försöka falla tillbaka på plats igen. Så skönt. Jag fick mjukstarta lite idag, inte så vettigt att dra igång som förr med hårdträningen efter ett såpass långt uppehåll så det blev lite lyft, lite gång, lite cykel och så. Det fick räcka för idag. Höll ändå på i lite över en timma. Sedan belönade jag mig med några minuter i solariumet också. Åh så varmt och skönt det var där. Ville aldrig att det skulle ta slut. Men nu luktar man bränt kött, urk, så nu ska jag slänga mig i duschen och senare kanske bege mig ut till fröken S. Får se vad klockan blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0