Glömsk

Åh jag är så snurrig ibland... Det är massa saker som jag hade behövt göra idag.. Förutom städningen och tvättningen så hade jag behövt hämta ut mina p-piller på apoteket.. Det resulterar nu i att jag inte har några... hmm och sen så hade jag behövt få ett papper påskrivet så jag kunde få mina pengar i tid. Och det går inte det heller för nu har dom stängt.. Suck. ibland hatar jag (mer än vanligt) att inte ha ett heltidsjobb. Det hade underlättat betydligt mer. Då hade man inte behövt springa där med massa jäkla papper... *en stor djup suck*
Men jag som brukar ha sån kolla på sådana här saker. Jag är helt snurrig just nu. Glömsk.. Mina p-piller. Hur kunde jag glömma dom.. JAja, det löser sig alltid i slutändan ändå..

Kommentarer
Postat av: andreas

fin blogg :)

2009-10-12 @ 16:13:22 // URL: http://spacestore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0