Wonderfull

JA!
Min besiktning gick verkligen super bra idag! Allt var som det skulle och jag fick åka iväg utan körförbud! Lovley! Vet inte vad jag hade gjort om jag hade fått körförbud :S ojojoj, vad fast jag hade känt mig. Skulle ALDRIG få för mig att åka kommunalt sålänge jag har körkort o bil. Visst tåg och sånt funkar fint, men Buss.... urk... nej tack. Jag avstår så länge jag kan :)

(vilken gammal bild men den får duga för idag)

Dagen blev bara bättre och bättre. Pratade med min mor en lång stund, även med min bror. Han kommer ner nästa månad under hans födelsedag. Då tar han även med sig sin tjej, som är mexicanare. hjälp.. Jag måste prata spanska... Och engelska då förståss. HAH får se hur detta ska gå. Sen följer jag förmodligen med upp till stockholm igen om jag får ledigt från jobbet. Då ska visa henne Stockholms stad när brorsan jobbar.. ojoj.. vad har jag gett mig in på? haha! var flera år sedan jag pratade spanska.. Hmm.. jaja det går nog bra det här :)

Sen blev det min efterlängtade fika med Catta! Vi fick verkligen vädrat. Det var verkligen skönt att babbla på så :) Mitt älskade hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker faktiskt att det e ganska skönt att åka buss men jag föredrar nog faktiskt bil jag med! haha

2009-10-14 @ 18:42:50 // URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: attis

Grattis till det. Härligt med babbel . Ha en bra kväll.

Kram

2009-10-14 @ 20:12:34 // URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0