I´m alive

Hej hej. Jag lever trots den dåliga uppdateringen. Men har jobbat mycket nu i början av veckan och varit helt slut när jag kommit hem så inte orkat så mycket då. Men nu är jag ledig en dag och kan återhämta mig lite :)

För er som var inne snabbt igår morse kanske märkte att min blogg var avstängd. Men den blev genast upplåst igen utan problem tack vare att blogg.se höll med i saken . Gött det. Jag hade tydligen tråkat "ta" en surkarts bild som jag hittade på Google för övrigt. Där jag i stort sett hittar alla mina bilder. Hon började anklaga mig att jag hade varit inne och tagit dom på hennes dåliga blogg osv osv... Så tragiskt att människan inte har ett vettigare liv än så. men men.
 Nu är jag tillbaka iaf.

Håller på att laga mat och tvätta samtidigt nu ungefär. Är så sjukt hungrig så jag tror jag har ihjäl någon snart.... mitt humör när jag blir hungrig är inte å leka med..

Nä nu måste jag återvända till matlagningen.
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: malin

Nä men! Va jobbigt! Vilket skit! Hon kunde väl ha bett dej att ange källan i stället, då hade det ju varit reklam. :)



Kram Ma

2009-09-01 @ 19:42:43 // URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Leonard

Haha ahh :) Vadå stängde dom bara av din blogg pga. det? :O

2009-09-01 @ 19:58:14 // URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0