Helgen

Usch vad jag är dålig på det här med nya inlägg.. Men då innebär det väl bara att jag har ett liv utanför bloggen.. Elller hur? :)

Igår var iallafall en av de bästa kvällarna på väldigt väldigt länge. Hade en super härlig kväll med mina nära och kära vänner. Blev lite förfest hemma hos Niclas & Jonte  med alla tjejerna, sedan blev det utgång. En sjukt lyckad sådan också.. Blev tyvärr inga kort från igår. inte på min kamera iaf.. Kan se om jag kanske kan norpa några från mina vänner. Vi dansade och skrattade hela natten lång och jag somnade gott efteråt. Åh vad jag bara älskar när utgångarna blir så där perfekta. Roliga. Och innehållsrika på samma gång.  Lovley <3 Var alldeles för längesen vi var ute allihopa samtidigt. Förstår inte varför vi inte är det oftare bara. Vi har ju så roligt ihop.

Nog om det. Gårdagen var mer än Lyckad!
Idag däremot så har man inte varit lika aktiv.. Catta sov här så när alla hade vaknat till så träffades vi för en bakis-pizza och sen en liten fika. Fick ju prata ihop oss om gårdagens bravader :)

Väl hemma igen så la jag mig och läste. Som vanligt. Har blivit en riktig bokmal efter jag började med Twilight böckerna. Så idag läste jag ut den tredje boken. Men även den sista Twilight boken som jag har. Så nu efterlyser jag den fjärde boken så länge vi båda andas för att få läsa ut hela serien... Jag får hoppas någon av alla mina vänner har den hemma så jag kan låna den lite snabbt. Måste ju få veta slutet snart innan jag blir tokig. Imorgon ska jag gå till biblioteket och se om dom kanske har den.. det borde dom väl ha? hmm.. Ja det återstår att se imorgon..

Nä nu ska jag ta och kolla på Playa del Sol. Första avsnittet på säsong 2 var ju idag, men jag missade det nu när det gick på tvn så jag får se det via svt-play istället. Funkar säkert lika bra..

Hoppas ni haft en kanon helg ni också :)

Kommentarer
Postat av: Jonte

sv: Hehe tack :D du med!

2009-09-27 @ 20:44:35 // URL: http://repeatmymusic.blogg.se/
Postat av: TOMATTROLL

sv: :)

2009-09-27 @ 21:51:46 // URL: http://tomattroll.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Låter som att ni hade en riktigt bra helg :)

Och det hade jag med :)

2009-09-28 @ 16:45:02 // URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0