sol till regn på 5 sekunder

Hur kan vädret bara ändra sig från strålande sol och värme till rena pissvädret med grått ljus och en massa regn? På bara några sekunder....! Jag satt i soffan och hade svårt att se tvn för det  var så ljust och *Snap* så blev det mörkt och jag hörde hur det smattrade på fönstret... (?) satt som ett frågetecken och undrade vad som hände.... Det var som om någon hade tryckt på en knapp.. Jaja, säger då det. Sverige och dess väder. Det är hopplöst.

Jag gick nyss upp.. Hur skönt är inte det då? Att äntligen få sova ut ordentligt , gott gott.. Så nu har jag precis ätit frukost och funderar på en dusch. Sen måste jag väl vika lite tvätt och sen lite andra ärenden.. Sen runt 4 tiden ska jag få träffa mitt hjärta Catta. Vi har ju inte setts på väldigt länge nu. Men jag funderar på om jag ska hinna ut till köpcentrat en snabbis mellan allt också och fånga upp lite linnen kanske.. Jag vill ha ett sånt lite längre bas linne i marinblått men det verkar ju inte finnas. Gash! Men jag ska leta ögonen ur mig. Alltid bra med baslinnen.


nä nu får jag göra lite nytta här... hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0