Twilight Hysteri


Först nu förstår jag all denna hysteri kring Twilight och den mystiske Edward Cullen. Jag hade enbart sett filmen och tyckte inte alls att Edward Cullen som spelas utav Robert Pattinson var speciellt speciell.. Det har ju varit en sådan sjuk hysteri kring just Robert och jag har helt ärligt aldrig förstått varför. Just för att jag inte såg det i filmen som alla andra verkade ha sett.. Folk verkar ju iofs tro att Robert ÄR Edward Cullen... Jisses.. Men iaf. Det jag skulle komma till är att jag faktiskt börjar förstå denna hysteri bättre. Har snart läst ut första boken och Edward Cullen är helt sjukt underbar i boken. Synd bara att dom inte fick den känslan fångad på film. Hade nog blivit ännu bättre då tror jag. Så nu ska jag faktiskt ta och läsa ut boken sen sätta mig och kolla på filmen igen. Just för att se om man kanske förstår bättre osv osv.. Sen ska jag börja läsa nästa bok och vänta spänt på att New Moon ska ha biopremiär.. Spännande spännande. Jag blir galen. Boken är helt sjuk! Man blir galen. Jag förstår verkligen Bellas frustration. Jisses. Jag hade blivit galen om jag satt i hennes sits.. :) Galen av bubblande känslor alltså. Kanske är tur att det inte finns människor som Edward Cullen i verkligheten.. -puh- eller finns det??

Bilderna nedan är från inspelningen utav New Moon. jag längtar! :)

Kommentarer
Postat av: Renée

läst alla böcker nu.. I'm totally twilightified <3

2009-09-17 @ 15:31:55 // URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhh jag längtar ocksåååååååååååå!!! :D:D:D::D:D:D:D

2009-09-17 @ 22:28:05 // URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0