Uppehåll

Jag vet att det inte blivit mycket uppdatering från min sida på den senaste tiden. Men jag har inte direkt kännt för att skriva. Jag har hellre spenderat min tid med nära och kära och verkligen fått värme och kärlek. Det har helt enkelt blivit för mycket för mig den senaste tiden och jag visste/vet inte hur jag ska tackla mina känslor.. Därför har jag även tappat suget för bloggandet.. Men jag hoppas för min egna skull att detta blogg-stop släpper för mig snart. För jag gillar att skriva och det är en liten lättnad att få lätta på hjärtat någon gång ibland.. Men just nu så måste jag koncentrera mig på mig själv och de i min närhet.. Kommer försöka skriva så ofta jag orkar..

Nu ska jag iallafall färga tillbaka håret. Orkar inte med denna orange/röd/blond färgen längre.. Inge snyggt.. Så jag går tillbaka till det jag trivs bäst i, Svart! Då kommer jag nog känna mig en smula bättre också. Att äntligen få vara mig själv igen. Det känns inte som det är mig själv jag ser i spegeln.. Men men det är en annan historia...

Hoppas att ni där ute har det bra. Att ni verkligen gör det ni vill. Att ni försöker uppnå era drömmars mål. Att ni aldrig ger upp. Ta vara på dagarna som är och personer i eran närhet.
Carpe Diem, som C hade sagt... Fånga Dagen...

Kommentarer
Postat av: Sofie

vad gör du? :)

2009-09-10 @ 19:52:18 // URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: attis

Hej vännen. Klart du ska koncentrera dej på dej själv. Ta emot all värme och kärlek du kan få. vi finns kvar här för dej. Sköt om dej nu.

Kramen

2009-09-11 @ 10:12:01 // URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Albin

Gillar du att resa? Vill du hitta nya platser att åka till, nya saker att göra, då borde du garanterat följa min blog på www.bloglovin.com

och tipsa gärna vänner och famij så gör dig mig en stor tjänst !!



om du är intresserad så lämna gärna en komentar, annars behöver du inte göra något !!

2009-09-11 @ 17:24:38 // URL: http://aroundtheword.blogg.se/
Postat av: attis

Tassar in och sägerr natti,natti. Nu smyger jag tyst ut igen.

Kram

2009-09-12 @ 00:29:39 // URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0