VMA

God morgon... Ja det är god morgon för min del. Vaknade klockan 3 idag... ojojoj... Men det var skönt. Tror iofs att detta kommer skada hela min dag. Men men.. R och ungarna är iväg och hämtar pizzor :) god söndags middag det får bli idag. Senare ikväll kanske det blir en bio. Lucia fick nämligen en biobiljett igår när hon fyllde år. Så en barnfilm kanske det blir sen.. Någon som sett den där G-Force än?? Verkar den bra eller?

Sitter och funderar på hur jag ska göra ikväll, eller snarare inatt... Om jag ska titta på VMA eller inte.. Det börjar ju ändå klockan 2 inatt och jag ska upp tidigt tidigt imorgon och besiktiga bilen för att sen börja jobba.. Så sitter jag uppe inatt lär jag väl vara som en zombie imorgon. Mindre kul... Det går ju iofs i repris men det var som Sandra sa, Det är ju mycket roligare att se det Live.. Och att Bella ska intervjua folk på röda mattan HAHAHA kommer ju skratta så jag storknar. Men men det återstår att se om det blir inatt eller när reprisen går. :)

Vad ska ni göra? Ska ni kolla på Video Music Awards?


Nä nu kom dom med Pizzan här. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0