7-20

Faan vad trött jag blir på blogg.se    Skrev nyss ett inlägg och nu är allt bort.. Suck!


 
O-M-G
säger jag bara. Vilken jäkla dag det har varit! Började jobba klockan 07.00 i morse och var hemma igen kvart över 8 på kvällen.... Ett hårt arbetspass på 13 timmar med ständigt saker att göra! Vila hann man inte med idag, sitta ner kunde vi glömma. Lunch var typ bortglömt, max en kvart och då var det bara slänga i sig maten och sen ut och sen ut och sätta igång igen. Visste det har varit en riktigt hård dag idag och man är riktigt trött nu men det har verkligen varit värt varenda sekund, varje uns av smärta och trötthet för jösses vad roligt vi har haft och jädrans vad snyggt det har blivit !!!! :D Känns som att man går in i en helt annan butik. Vilket Lyft! Är stolt att jobba på Dressmann i Vänersborg, vem skulle inte vara det med den snygga butiken ;) Har ni vägarna förbi så bara måste ni kika in och säga hej!

Ska försöka slänga upp lite kort imorgon eller på fredag, är lite för trött nu. Beror på när jag hinner bara. Imorgon är det jobb på Torp köpcentrum i Uddevalla som gäller. Så lite bilande innan jobbet ;) det sitter ju aldrig fel Skoj med omväxling! Sen blir det närmare för mig när jag slutat jobbet också hehe. Vad bra va! 2 flugor i en smäll.

Men nu ska jag ta mig en dusch, slänga i mig nått att äta och sen sova! Har en känsla av att jag kommer somna väldigt gott idag :)

Sov gott alla söta!

Kommentarer
Postat av: djustd

Allt bra med dig? Det var ett tag sen jag var inne och läste bloggar...Ha en fin dag iallafall! Kram :)

2010-04-22 @ 12:55:35 // URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0