Ljusare tider?

Åh nu börjar jag fundera på min hårfärg igen... Blir alltid så här varje år. Varje gång det börjar närma sig sommaren och ljusare tider så vill jag alltid bli ljusare i håret. -haha- Jag fattar inte varför jag alltid ska envisas med att bleka och ha mig varje sommar... Stackars mitt hår.. Men så är det när man får för sig saker och är enveten som mig ;) Har en känsla av att det kommer inträffa detta året också :S oooh vad min frisör kommer skälla på mig haha! Och det slutar nog inte med henne skulle jag tro. Men det är en smäll jag får ta :)
2008
(mer orange än ljust haha ^^)

2009

2010


Vad blir det i år tro?


Men får prata över detta med min frisör först och se vad hon säger haha!
NU är det iaf final 1 i hockeyn som gäller för min del så hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

2009-färgen var riktigt snygg! :)

2010-04-16 @ 12:02:35 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0