Spotify; error


Är det bara jag som har problem med Spotify eller är det kanske fler med samma problem?
Jag blir galen, mildt sagt.. Jag kastar ut datorn genom fönstret snart! Det har varit såhär ett bra tag nu och det är fruktansvärt irriterande att inte kunna använda sin spotify när man vill lyssna på musik.. Får för tillfället förlita mig på youtube, vilket är vääääldigt jobbigt och segt..
Ena dagen fungerar spotify perfekt, utan problem eller nått och andra dagen står det bara error hit o error dit o error hela tiden och att jag inte kan arbeta offline bla bla bla.. MEN jag är inte offline för allt annat som har med internet fungerar. Koderna som brukar ploppa upp är error 114, 104, 110 och en jävla massa annat som börjar på just hundra.. Har sökt efter problem och det kan vara brandväggen som blockar men det är fixa pch ändå krånglar det.....! Vad faan är det för fel på skiten! Jag blir gaaaaalen!?
Någon som känner igen sig??
isf, vad tusan gjorde du för att lösa problemet????

Kommentarer
Postat av: djustd

Glad påsk på dig! :)

2010-04-03 @ 01:21:19 // URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0