Sunny Sunny Sunny Day


Vilken underbar morgon. Solen skiner, Djurgården är i final och jag är ledig! :) wie! Älskar känslan av att vakna upp till solstrålarna som har smygit sig in genom persiennerna och dansar på golvet. Mmm Vilken känsla. Får mig att tänka på sommaren utan tvekan.
Nu ska jag snart studsa in i duschen, göra mig iordning för att senare dra mig in mot stan för att möta upp Anja och Niclas för llite tjat och en o annan kaffe. Kanske till och med drar oss mot dal ;)
Känner att det kommer bli en kanondag idag. Det är en sån där dag idag. En dag som ingen kan förstöra. Humöret är på topp, man är glad för livet, solen skiner och sommaren är verkligen på väg. Snart sitter vi på uteserveringarna i bara kjol o linne och njuter av värmen.. Satan i gatan vad gott.

Tänk vad lite sol kan göra för humöret :)

Kommentarer
Postat av: attis

Hallojs. Visst blir man glad av solen. Kan inte bli bättre just nu. Ha det bäst.

Kramen

2010-04-12 @ 09:57:23 // URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0