tredje världskriget ?

~puh~
vilken dag det har varit idag säger jag bara.. Jag som hade så mycket energi i början av dagen är verkligen helt slut nu. Men det är väl inte så konstigt egentligen. Måste ladda mina batterier så jag har ännu mer energi imorgon bara då det verkligen gäller.. :)
Vi håller ju som sagt på och bygger om butikerna runt om i Sverige och imorgon är det våran tur. Har hållt på och förberett inför morgondagen hela dagen idag. Packat, bankat, flyttat, bärt, slängt och mycket mycket mer. så nu hoppas jag att vi är så redo det bara går att bli för imorgon kommer det att bli ännu värre. Det ser redan ut som en bomb har ramlat ner i butiken och vi säljer ur kundvagnar.. ! Helt skruvat haha men det fungerar ju och kunderna köper mer än gärna kläderna när det blir lite billigare ;) Men det finns gott om konstigt folk också vill jag lova.. jösses amalia säger jag bara.. Andas i påse!


helt tomt på väggarna



Hahah! Jag gillar Rea-högen.... Eller inte då! Folk kan verkligen inte bete sig så fort rea-skyltarna åker upp! Dom är som galningar och sliter och drar och t.o.m gör så skyltarna hänger på sniskan -haha- Aja, inte mycket att göra åt. Rean minskar ju iaf ;)

Efter morgondagen så blir det till att varva ner ett hekto igen. Skönt det, då kan vi njuta av våran fina butik och bara plocka iordning det som ska fixas. Inget bök och stök utan bara få vara en butik igen. Vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0